Treceți la conținutul principal

metodica iubirii aplicate


am pus la fiert intr-o oala niste fasole, linte si orz. le-oi da in niste clocote vreo ora, oi cali o ceapa cu vreo 4 rosii, usturoi si busuioc si apoi oi pasa totul in blender. un fel de fasole batuta imbogatita. parca il vad pe toma mancand-o cu 2 linguri si cerand moi? adica more.

cateodata ma striga tare maa-mii, desi sunt langa el. ma topesc in verificarile lui de sunet. raspund tare si sigur: da, mami. nu vroia nimic. strigatura e perfecta si inchisa. e o bucurie asumata, e lectia cuvintelor putine si a increderii infinite. 
cand gatesc ma trezesc cu el prin bucatarie. isi alege un castronel/ o farfurie si asteapta sa-i pun ceva de rontait. in functie de forma si dimensiunea recipientului, inteleg ca-si doreste un biscuite, o banana, niste stafide sau o portie de ceva mai consistent si ma conformez.. vine langa aragaz cu castronul si cere fu fu adica ii place mirosul a ce se gateste si ar vrea si el, chiar daca trebuie sa sufle fu fu.
ii spun ca fu fu mai dureaza. de parca el stie rabdarea. inimile mici bat mai repede mami. nevoile mici neimplinite se transforma in catastrofe. nu trec nici cu un pupic, nici cu o promisiune.. ooof. isi ia biscuitele si pleaca uitandu-se in el. e descumpanit, dar are incredere in mine. nu i-am promis niciodata ce n-a mai venit. pleaca cu maieul lung peste fundul gol, cu un picior incaltat si cu unul descult. ma uit la umerii lui mici si siguri, pe care se sprijina deja toata existenta mea, tot sensul lu tacso, toata bucuria bunicilor, toate zambetele prietenilor vazuti si nevazuti. ce om mare! ii dau mai repede cu bucatareala, ca acu-acu ma intreaba iar..
imi amintesc ca in primele zile de viata ma fascinau toate expresiile fetei lui. parca erau un milion. abia asteptam sa puna sentimente peste ele si sa mi se lege sensurile mai mult si mai mult. am inteles devreme ca el a venit pe lume gata facut. ca de fapt asa venim toti. ca toate sunt in noi. cu cat suntem mai autentici, ii lasam pe ceilalti sa descopere autenticul din ei si sa se intoarca la noi zambind. fiecare mesaj clar pe care il transmitem in univers e ca o oglinda spre claritatea mesajelor celorlalti. e ca si cum ii ajutam pe cei care ni se potrivesc, sa ne gaseasca.
nu stiu cum sa explic, sa par mai putin intelectuala. 
merg sa verific fiertura mea de cereale, pana nu devin prea sofisticata.
intentionam doar sa scriu un post despre ne-nevoia de a-i tot schimba pe oamenii pe care ii iubim, pana se potrivesc corsetului iubirii noastre. 
iau ne-nevoia asta de la toma si o aplic la tacso. e buna viata totusi cand ne da toate ingredientele.
iubiti-va asa diferiti cum sunteti. si de fiecare data cand vedeti in ceilalti un motiv nou de bucurie, spuneti-o tare. lumea are nevoie de mai multe declaratii din inima. a obosit pamantul de atatea minciuni zambite si de atatea drame fortate.
aceastea fiind zise, fug la bucatarie, unde rar mi-e dat sa dau gres.


Comentarii

  1. Foarte frumos spus. Este incredibil cum reusesc minunile acestea sa ne umple inimile de bucurie si sa trezeasca in noi sentimente adormite..Noi avem o fetita de 1 an si 7 luni si pentru ea si datorita ei simt ca ma schimb pe zi ce trece. Imi pun tot mai multe intrebari despre ce conteaza cu adevarat in viata, despre modul nostru de a fi si de a iubi si imi doresc din tot sufletul si incerc sa fac ceva sa fim tot mai buni, pe zi ce trece...mai intai noi, pentru ca apoi, cu siguranta, vom transmite ce trebuie si celor din jurul nostru.
    O perioada va citeam mereu, apoi din lipsa de timp am renuntat, acum am reluat si ma bucur sa vad ca sunteti bine. Multa sanatate si putere sa realizati ceea ce va doriti, pentru ca voi cu siguranta faceti si veti face lumea mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De întărit imunitatea spiritului

Mi-a zis tatăl copiilor mei că m-am transformat din scriitor în performer, că m-au câștigat clipa și live-ul și am pierdut răbdarea lirică.  M-am apărat rănită în orgoliul de bloggeriță și am spus că mereu o să scriu. Că un om vocal o să caute mereu căi de transmisie, de conectare, de propagare a mesajului. Are totuși un pic de dreptate în sensul că scrisul invită la tihnă, live-ul se amestecă cu răspunsurile clipei și se mai pierde din coerența intenției. Azi o să încerc să scriu povestea zilei și apoi s-o citesc live, dacă doarme purcelul de Tao și mă lasă să mă desfășor. Experimentalism de carantină să-i zicem. Am făcut ceva activități școlare cu Toma, un homeschooling relaxat, fără presiuni, ca să nu-i imprim stigmatul corvoadei zilelor de luni. Izolarea vine și cu un astfel de lux. Am ieșit apoi în curte și ne-am umplut care cum de câtă primăvară a putut. Mărgăritarul e aproape gata să înflorească,toporașii sunt aproape să predea ștafeta, piersicii explodează de roz, zarzărul

E joi cum ar fi luni sau vineri

O luăm de la capăt cu neplanurile, neobiectivele, nedrumurile. Eroii plictiselii noi, cei mai cuminți dintre eroi. Trăim pentru azi așa cum ne spuneau toți yoghinii pentru care nu aveam timp in cealaltă viață. Așa îmi place să-i zic, cealaltă viață. E joi, zi de gunoi. Măcar atât. A înflorit păpădia. Mă umplu de galben, aduc pământului recunoștință. Sună grandios, dar asta e. Ne- am mutat în planul spiritului. Îmi simt lichidele plimbând o durere prin corp. Capul e greu chiar și fără păr. Universul trimite mai mult decât pot să absorb. Închid ochii și respir relaxând toți mușchii. Îmi pup copiii pe unde nu i-am pupat ieri. Pe după ureche, pe nas. Îi pup să mă ierte pentru când am fost aspră cu neastâmpărul lor de copii izolați. Ce de lume n-am mai pupat. E joi, cum ar fi luni sau vineri.  Sâmbătă e ziua mea. Mă gândeam să-mi comand o pijama drăguță, dar mai bine o mini mașină de cusut, să cârpesc aia cu aia, să fac un pic de artă din gioarsele cu imprimeu bogat. Mă duc la bebe

nedaruri, nelacrimi, necuvinte

toma, mi-e dor de mamaia si tataia de la pucioasa, a oftat tatalutoma aseara. toma a adaugat; mie imi e si mai dor. de unde stii tu cat de mare e dorul meu? pai tu nu incapi in leaganul lu tataia, organizeaza toma emotiile cu precizie in classorul inimii. aoleu baieti, maine e ziua lu tataie. hai sa ne strecuram intr-un filmulet si sa-i cantam cu intonatie. aoleu si tot maine vine mos nicolae. adicaa, ar fi venit. care mos? oof, nicolae toma, e un mos care vine in romania si aduce niste surprize in ghete. si uite cum esti pui de roman si tu, meritai acolo o maslina ceva. tatalutoma se scuza abil: oof, mereu imi amintesti prea tarziu. la fel cum ai facut cu martisorul. de unde sa stiu eu delicatesele astea? n-am timp de procese de constiinta. imi intorc practicalitatea pe toate partile si conchid: poate peste noapte mos nicolae, dupa ce va fi terminat cu copiii din romania, vine si la noi sa ia orezul cu lapte din frigider si sa-l puna frumos cu caserola cu tot la tine in ghet